WOW GUD Milk 99cents. T&C apply

ភ្នំពេញ,សៀមរាប,ក្រុងព្រះសីហនុ,បាត់ដំបង,កំពង់ធំ,បាវិត,ត្បូងឃ្មុំ

០៩៩​ ៧៧៧ ០២៥
Cart 0 item(s) $0.00

សំណួរសួរញឹកញាប់


សំណួរ: តើខ្ញុំបញ្ជាទិញតាមគេហទំព័រយ៉ាងដូចម្តេច?
ដើម្បីធ្វើការបញ្ជារទិញ:

    ១. ចុចលើប៊ូតុង “បន្ថែមទៅរទេះ” លើផលិតផលដែលអ្នកចង់ទិញ។

    ២. ចុចលើ “បន្តការបញ្ជាទិញ” ដើម្បីបន្តការទិញផលិតផលផ្សេងទៀត ឬ ចុចលើ“ការចាកចេញ”ដើម្បីដំណើរការទូទាត់ទៅលើមុខទំនិញ។

    ៣. អ្នកនឹងទៅដល់ទំព័រដែលអ្នកត្រូវចូលទៅកាន់គណនីរបស់អ្នកដោយប្រើឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់ និង លេខកូតសម្ងាត់។ បើសិនជាអ្នកមិនទាន់មានបានបង្កើតគណនីទេ, អ្នកត្រូវបង្កើតគណនីសិនមុននឹងបន្តដំណើរការទូទាត់ទៅលើមុខទំនិញរបស់អ្នក។

    ៤. អ្នកត្រូវបញ្ជាក់អាស័យដ្ឋានរបស់អ្នកសម្រាប់ការដឹកជញ្ជូននៅលើទព័រ “អាស័យដ្ឋានដឹកជញ្ជូន”​ បន្ទាប់មកចុចទៅលើប៊ូតុង “បន្ទាប់”​ ។

    ៥. ពីទីនេះទៅ អ្នកត្រូវជ្រើសរើសមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន បន្ទាប់មកចុចទៅលើប៊ូតុង “បន្ទាប់”​ ។

    ៦. បន្ទាប់មក អ្នកនឹងត្រូវជ្រើសរើសមធ្យោបាយបង់ប្រាក់ទៅលើមុខទំនិញរបស់អ្នក បន្ទាប់មកចុចទៅលើប៊ូតុង “បន្ទាប់”​ ។

    ៧. បន្ទាប់ពីជំហានមុនបានរួចរាល់ អ្នកត្រូវបញ្ជាក់ពីព័ត៌មានលំអិតនៃការចេញវិក័យប័ត្រឡើងវិញ និង យលើព្រមទៅតាមលក្ខខណ្ឌ។

    ៨. ចុច “បញ្ជាក់ការបញ្ជាទិញ”​ ដើម្បីបញ្ចប់ការបញ្ជាទិញ។


សំណួរ: តើវិធីបង់ប្រាក់មានអ្វីខ្លះ?

១. ការបង់ប្រាក់តាមរយះ អនឡាញ

  • ABA PAY
  • Visa Card
  • Mastercard
  • Unionpay

២. បង់ប្រាក់តាមរយះអ្នកដឹកជញ្ជូននៅពេលទទួលបានទំនិញ 

 

សំណួរ: តើខ្ញុំត្រូវផ្លាស់ប្តូរពត៍មានផ្ទាល់ខ្លួន និងអាស័យដ្ឋានផ្ទះខ្ញុំយ៉ាងដូចម្តេច?

    ចូលទៅក្នុងគណនីយរបស់អ្នក → ចុចពាក្យថា “ថែទាំគណនេយ្យ” → កែសម្រួលពត៍មានគណនីយរបស់អ្នក និងអាស័យដ្ខានរបស់អ្នកនៅទីនេះ។


សំណួរ: ខ្ញុំភ្លេចលេខសំងាត់គណនីរបស់ខ្ញុំ។ តើខ្ញុំគួរធ្វើអ្វីដើម្បីយកវាមកវិញ?

    ១. ចុចលើ “បាត់លេខសំងាត់?” ហើយបំពេញអ៊ីមែលរបស់អ្នកដែលធ្លាប់ចុះឈ្មោះគណនីនៅក្នុងប្រអប់។

    រួច ចុចបញ្ជូន។

    ២. សារផ្ទៀងផ្ទាត់នឹងត្រូវបានផ្ញើទៅអ្នក នៅពេលអ្នកបានទទួលសារ អ្នកនឹងអាចជ្រើសរើសពាក្យសម្ងាត់ថ្មីសម្រាប់គណនីរបស់អ្នក។


សំណួរ: តើខ្ញុំអាចលុបចោលការបញ្ជាទិញដែលខ្ញុំបានបញ្ជាទិញបានទេ?
បាទ/ចាស ប្រសិនបើការបញ្ជាទិញនៅស្ថិតក្នុងស្ថានភាពមិនទាន់សម្រេច។

- សូមផ្ញើអ៊ីមែលទៅអ៊ីមែលទៅខាងផ្នែកសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើង customerservice@fandbee.com ដោយភ្ជាប់នូវចំណងជើងថា “ស្នើសុំលុបចោលការបញ្ជាទិញ” ដើម្បីជូនដំណឹងដល់យើងអំពីការលុបចោលការបញ្ជាទិញ។

- ការបញ្ជាទិញដែលកំពុងដឹកជញ្ជូន ឬដឹកជញ្ជូននឹងមិនត្រូវបានលុបចោលទេ។


សំណួរ: តើរូបិយប័ណ្ណប្រតិបត្តិការក្នុងការទិញផលិតផលគឺជាអ្វី?
រូបិយប័ណ្ណប្រតិបត្តិការផលិតផលទាំងអស់នឹងត្រូវប្រើប្រាស់រូបិយប័ណ្ណ ខ្មែរ រៀល និង ដុល្លា​ អាមេរិក។


សំណួរ: តើម៉ោងធ្វើការនៅលើវេបសាយនៅម៉ោងប៉ុន្មាន?
ម៉ោងធ្វើការតាមវេបសាយគឺចាប់ពីម៉ោង ១០ ព្រឹកដល់ ៥ ល្ងាចជារៀងរាល់ថ្ងៃ (លើកលែងថ្ងៃឈប់សម្រាកជាតិនិងរដ្ឋ)។